Home » Bilete » Ştiri » Totul despre festivalul NEVERSEA 2019: program concerte, reguli de acces, obiecte interzise şi transport
Joi se deschid porţile celui mai mare festival de la malul Mării Negre, NEVERSEA. Cel mai aşteptat eveniment muzical de pe litoralul românesc aduce între 4 şi 7 iulie 2019, pe cele 5 scene, peste 200 de artişti, printre care, Jessie J, G-Eazy, Sean Paul, Afrojack, Alesso, Steve Aoki, DJ Snake, KSHMR, Lost Frequencies, Vini Vici, Salvatore Ganacci, Bassjackers şi mulţi alţii.
Acrobaţi care vor dansa în aer, la 5 metri înălțime, deasupra publicului, parade ale creaturilor fabuloase ale mării, show-uri aviatice cu MIG 21 şi F16, toate aceastea şi multe alte surprize îi aşteaptă pe fanii festivalului, în cele patru zile.
De asemenea, a fost lansat şi imnul oficial al festivalului NEVERSEA, „One life”, compus special pentru această ediţie de DJ-ul suedez, Mike Perry.
Pentru buna desfăşurare a festivalului, organizatorii transmit ultimele detalii cu privire la regulile de acces, obiectele interzise în perimetrul festivalului, metodele şi restricţiile de transport, dar şi programul pe zile al concertelor.
Ultimele biletele şi abonamentele pentru cea de-a treia ediţie a festivalului NEVERSEA pot fi achiziţionate din reţeaua Entertix/MyTicket şi online de pe www.entertix.ro, dar şi de la intrare, în limita disponibilităţii.
Abonament | Preţ | |
---|---|---|
Acces general | 599 lei + taxe | cumpără |
Acces VIP | 900 lei + taxe | cumpără |
Bilet acces general – ziua 1 | 250 lei + taxe | cumpără |
Bilet acces general – ziua 2 | 250 lei + taxe | cumpără |
Bilet acces general – ziua 3 | 275 lei + taxe | cumpără |
Bilet acces general – ziua 4 | 275 lei + taxe | cumpără |
Accesul pe plaja NEVERSEA se face prin Portul Tomis. Odată ajunși în zona festivalului, primul şi cel mai important lucru care trebuie făcut este schimbarea biletului într-o brățară, la unul din punctele de check-in. Posesorul biletului trebuie să se prezinte la cortul de check-in, cu un bilet cu cod de bare valid și o carte de identitate, pentru a intra în posesia brățării de festival.
Tinerii sub 18 ani vor avea nevoie, pe lângă bilet și actul de identitate, și de documentul care atestă acordul părinților. Accesul minorilor sub 14 ani este permis doar pe baza unui bilet valid și însoțit de un părinte.
Ridicarea brățării de la corturile de check-in se va putea face în perioada 2-3 iulie, în intervalul orar 14:00 – 22:00, urmând ca în timpul festivalului, accesul să se realizeze în intervalul 14:00 – 06:00.
Fanii festivalului pot să își realizeze deja check-in-ul și top-up online, accesând site-ul neversea.com sau direct din aplicația Neversea (Android / iOS). Pe lângă faptul că festivalierii se bucură de acces rapid în festival (zonă dedicată de unde se poate ridica brățara) aceștia pot evita și cozile de la Credit Points. Posesorii biletelor trebuie să completeze cu atenție datele solicitate în formular, apoi să urmeze pașii și să efectueze procesul de check-in. Cei care au achiziționat mai multe bilete, vor putea efectua check-in și pentru prietenii lor.
Noutatea pentru acest an este opțiunea de TRANSFER a biletului. Dacă posesorul biletului dorește să transfere biletul către o altă persoană, trebuie să selecteze opțiunea de Transfer Bilet, pentru biletul ce urmează a fi transferat. Astfel, persoana care primește biletul, își va putea face check-in-ul online. Pentru realizarea Transferului de Bilet, posesorul inițial va trebui să completeze datele persoanei care va primi biletul (nume, prenume, email, telefon, localitate) și să se asigure că Biletul (fie ca este în format fizic, fie că este în format electronic) ajunge în posesia persoanei către care dorește să îl transfere. Este important de reținut faptul că doar persoana înregistrată în formularul de check-in va putea să primească brățara de festival, în baza unui abonament cu un cod de bare valid și a unei cărți de identitate.
După realizarea cu succes a check-in-ului online, festivalierii au posibilitatea să-și creeze propria Pușculiță de Festival. Fiecare festivalier va avea posibilitatea să îți încarce bani pe bilet, selectând serviciul TOP UP. Suma încărcată de festivalier va fi transferată pe brățară în momentul în care acesta o va primi de la corturile de check-in, în urma prezentării biletului de acces.
După parcurgerea acestor pași, posesorul biletului trebuie doar să se prezinte la cortul de check-in, cu un bilet cu cod de bare valid și o carte de identitate, pentru a intra în posesia brățării de festival.
La fel ca și anul trecut, sistemul de plată este integrat cu sistemul de acces. Brățara de festival va fi realizată din plastic reciclat -RPET. În perimetrul festivalului, vor exista 25 de puncte de încărcare a brățărilor, iar pentru a evita cozile și aglomerările, organizatorii recomandă încărcarea brățărilor înainte de festival direct din aplicația mobilă NEVERSEA. Această modalitate de încărcare a brățărilor va fi disponibilă și în timpul festivalului.
Banii de pe instrumentele de plată pot fi recuperați pe toată perioada festivalului, de la oricare dintre Punctele de încărcare, numerar, până cel târziu, luni, 8 iulie, ora 10:00. Cei care au realizat Top Up Online, au posibilitatea să solicite refund online, dar doar în cuantumul sumei încărcate prin Top Up Online și contra unei taxe de procesare de 5 lei. Pentru refund online, va trebui completat formularul de refund, disponibil pe website-ul neversea.com, până la data de 12 iulie 2019.
Peste 1800 de angajați ai Ministerului Administrației și Internelor (Direcția Generală Management Operațional M.A.I, Jandarmeria Română, Inspectoratul pentru Situații de Urgență, Poliția Română, Poliția de Frontieră prin Garda de Coastă, Inspectoratul General pentru Emigrări, Agenția Națională Antidrog, Biroul de Combatere a Crimei Organizate, U.P.U Constanța) și ai Poliției Locale se vor asigura în cele 4 zile și 4 nopți de festival că sunt respectate măsurile de siguranță. În plus, in festival vor exista și 300 de agenți de securitate privați. În perimetrul festivalului vor fi amplasate și două spitale de campanie SMURD și 3 puncte de prim ajutor.
În perimetrul festivalului este interzisă intrarea cu următoarele obiecte: ghiozdane, droguri, sticle, biberoane, lasere, genți, spray-uri, cuțite, arme, obiecte contondente, articole pirotehnice, mâncare și băuturi, animale, umbrele (în caz de ploaie se recomandă folosirea pelerinelor), materiale inflamabile sau explozive, aparate foto sau video profesionale, inclusiv orice tip de aparat DSLR, orice tip de obiecte care îi pot răni pe alți participanți.
Este permis accesul cu: poșetă/borsetă (dimensiunea maximă permisă 21cm x 29cm) medicamente, insulină, picături uz medicinal, spray inhalator pentru astm. Orice astfel de produse sunt premise doar dacă sunt însoțite de scrisoare medicală sau orice alt document înlocuitor acesteia și cu maxim o doză zilnică.
De joi, 4 iulie, şi până luni, 8 iulie, se vor institui restricţii de circulaţie pe arterele care duc către locul de desfăşurare a festivalului, după cum urmează: strada Traian cu Valea Portului; Poarta 1; str. Traian cu str. Termele Romane; str. Traian cu bd. Tomis; str. Negru Vodă cu str. Ecaterina Varga; str. Yokohama, str. Salonic și str. Belvedere; str. Negru Vodă cu str. Mircea cel Bătrân; str. Mircea cel Bătrân cu str. Smârdan; str. Mircea cel Bătrân cu str. Decebal; str. Mircea cel Bătrân cu str. Eroilor; str. Bucovina cu str. Eroilor.
Parcarea autovehiculelor pe bulevardul Elisabeta va fi interzisă în perioada 2-8 iulie, iar riveranilor și agenților economici li se vor distribui permise de acces pentru a putea trece de filtrele instituite de autorităţi. Accesul se poate face și prin prezentarea unui act de de identitate din care rezultă că utilizatorul autoturismului domiciliază în zona afectată de restricții. De asemenea, se va interzice accesul taxiurilor, mijloacelor de transport particular (autoturisme, microbuze, maxi-taxi) în interiorul perimetrului de siguranță, cu excepția autobuzelor RATC autorizate să efectueze cursele speciale.
Pentru a facilita accesul către zona de festival, Regia Autonomă de Transport în Comun din Constanţa va suplimenta oferta de transport cu o linie shuttle bus, „Neversea”, cu plecare din Mamaia spre Portul Tomis.
Autobuzele vor circula pe traseul: Mamaia (Hotel Caraiman), bd. Mamaia, bd. Tomis, str. Traian, Poarta 2 Port, str. Termele Romane, bd. Regina Elisabeta, str. Remus Opreanu, Port Tomis şi retur, str. Remus Opreanu, Port Tomis, bd. Regina Elisabeta, str. Termele Romane, str. Traian, str. Mihai Viteazu, bd. Mamaia, Staţiunea Mamaia.
Autobuzele care deservesc această linie vor circula începând cu data de 4 iulie, ora 08:00 până în 8 iulie, ora 09:00. Intervalul de succesiune va fi de 10 minute între orele 08:00-24:00, iar între 24:00-08:00, de 16 minute.
De asemenea, vor fi prelungite liniile 42, 44, 48, 51, 101C până în portul Tomis, iar în intervalul 4 iulie, ora 09:00 şi 8 iulie, ora 09:00 programul de transport va fi non stop. Pentru această perioadă, liniile 2-43 și 5-40 vor circula și în intervalul orar 24:00 – 05:00 cu o succesiune de 30 minute. Participanții la festival pot achiziţiona bilete pentru 24 ore la preţul de 5 lei, dar şi bilete pentru 7 zile la preţul de 30 lei. De asemenea, călătoria se poate achita şi prin SMS, la numărul 7475, iar în portul Tomis va fi amplasat un punct de vânzare bilete R.A.T.C. cu program non-stop.
Peste 5 000 de persoane lucrează în producția efectivă a festivalului NEVERSEA, dintre care peste 1400 sunt voluntari. În ceea ce privește logistica festivalului, cifrele sunt impresionante: peste 300 de camioane necesare pentru transportul logistic. Scena principală are 25 metri înălțime, peste 90 de metri baza și peste 400 de metri pătrați de ecrane led de ultimă generație. Perimetrul festivalului este împrejmuit de 5 km de gard. Pentru grafica și designul tuturor scenelor s-au adunat peste 600 de ore de muncă a peste 20 designeri și arhitecți, ce au contribuit la crearea universului NEVERSEA din acest an. Pentru protecția plajelor se folosesc peste 10.000 mp de podele de lemn și peste 8.000 mp de podele protecție trafic greu.
Organizatorii folosesc 22 de generatoare electrice pentru a acoperi întreaga zonă, însumând 4,5 MW putere instalată, adică consumul unui oraș de 40.000 de locuitori din România. Cablurile electrice care se vor folosi au greutatea de aproximativ 12 tone, iar lungimea lor, dacă ar fi să le punem cap la cap este de circa 30 kilometri.
Opinia cititorilor noştri este importantă pentru noi, iConcert.ro încurajând publicarea comentariilor voastre. Pe site urmează să îşi găsească locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate într-un limbaj civilizat, fără atacuri la persoane / instituţii. Ne rezervăm dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum şi de a restricţiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.