Prima conferinţă organizată în România pe teme din industria muzicală, Mastering the Music Business (MMB), revine cu o nouă ediţie, în perioada 20-22 martie 2018, în Sala Aula din incinta Ministerului Culturii.

Evenimentul se întoarce în forţă cu şi mai multe nume importante din industrie care vor susţine conferinţa dedicată tuturor artiştilor independenţi, dar şi celorlalţi profesionişti din domeniu: manageri, agenţi de booking, agenţi de PR, tour manageri, avocaţi, promoteri, reprezentanţi ai label-urilor majore şi independente.

Ediția din 2018 pregăteşte multe oportunităţi de relaţionare cu profesioniştii din industria muzicală şi din industriile adiacente, care vor veni cu prezentări de idei şi tehnologii noi, dar şi cu poveşti de succes, în primele două zile ale conferinţei. De asemenea, multe dintre aspectele practice ale domeniului vor constitui teme ale workshop-urilor desfăşurate în a treia zi de conferinţă, precum: distribuţia online şi streaming, dezbateri pe tema managementului şi poveşti de succes ale artiştilor din toate generaţiile. Discursul de deschidere al conferinţei va fi susţinut de Tudor Chirilă, solistul trupei Vama, producător, compozitor şi actor.

„Am aflat cu bucurie că Mastering The Music Business, care este o conferinţă despre muzică şi despre diverse capitole ale industriei muzicale, se ţine din nou anul viitor şi e important să ştiţi că e bine să fiţi acolo, dacă sunteţi artiști sau dacă sunteţi viitori artişti. Cred că a venit momentul în care artistul trebuie să fie conştient că activează într-o lume care se schimbă de la o lună la alta şi trebuie să ştie ce contract semnează, cum să se promoveze, când să semneze cu o casă de discuri, când să devină independent şi aşa mai departe. Toate acestea vor fi dezăbute în cadrul conferinţei cu speakeri internaţionali şi locali care s-au aliniat dinamicii industriei muzicale. Așă că vă îndemn să vă luaţi bilet și să fiţi acolo!” – a declarat Tudor Chirilă

Totodată, vor exista şi serile de showcase-uri, ale unor trupe româneşti şi internaţionale aflate la început de drum sau care doresc să-şi prezinte noile show-uri live în faţa unui auditoriu format din profesionişti ai industiei muzicale şi nu numai.

„Sunt extrem de bucuroasă că ne aflăm acum în poziţia de a anunţa cea de-a treia ediție a Mastering The Music Business, un proiect care a pornit timid în 2016. În 2017, la a doua ediţie, aproape am dublat numărul de participanţi faţă de primul an, iar ecourile din piaţă sunt în continuare foarte bune. Am găsit o deschidere extraordinară din partea tuturor celor care au urcat pe scena conferinţei la ambele ediţii, ceea ce ne-a motivat să identificăm şi să aducem în programul viitor şi mai mulţi profesionişti din România şi nu numai. Anul trecut, Smiley, unul dintre cei mai de succes artişti și antreprenori din România, a acceptat să deschidă conferinţa. În aceeaşi notă, anul acesta, discursul de deschidere îi va aparţine lui Tudor Chirilă, o voce puternică atât în industria muzicală, cât şi în peisajul social şi un model al tinerei generaţii. Nu în ultimul rând, alăturarea celor de la INCFC în calitate de co-organizatori începând din 2017 aduce în continuare un plus de relevanţă şi consistenţă informaţiilor oferite participanţilor.” – a declarat Anca Lupeş, fondator Mastering the Music Business.

Mastering the Music Business este prima conferinţă organizată în România pe teme de industrie muzicală şi singura care se adresează în principal artiştilor independenţi, dar şi managerilor, agenţiilor de booking, agenţiilor de PR muzical. La ediţiile trecute, au fost prezenţi zeci de speakeri români şi internaţionali care au susţinut studii de caz, prezentări, dezbateri şi workshop-uri. Între speakeri s-au numărat artiști precum: Smiley, Damian Drăghici, Nicu Alifantis, Tataee (BUG Mafia), Cornel Ilie (Vunk), Dan Byron, alături de reprezentanţi ale unora dintre cele mai puternice platforme online, la nivel global – Thorsted Freese (Believe Digital), Lucas Iliev (Music Gateway), Sam Taylor (TuneCore), Chris Cooke (CMU Insights) şi alţii.

Bilete Mastering the Music Business – ediţia 3

Organizatorii anunță că taxa de acces la conferință, în regim presale, este de 35 euro până la finalul anului și include participarea la conferință în zilele de 20 și 21 martie, accesul la showcase-urile din serile de 20 si 21 martie, dar și coffee break și lunch break. Biletele se pot achiziționa de aici.

Biletele în regim presale nu includ participarea la ziua de workshop-uri. Biletele pentru ziua de workshop-uri vor fi puse în vânzare în luna ianuarie 2018 odată cu programul complet al acestora.