Peste 4.000 de fani au vibrat în ritmurile trupelor IAMX şi Monarchy la cel de-al optulea eveniment Beck’sperience, platforma de comunicare prin care Beck’s promovează spiritul neconvenţional al mărcii – different by choice!

Cei de la IAMX au făcut un show incendiar, în care vizualul, jocul scenic, costumele şi sound-ul au provocat simţurile spectatorilor. Britanicii au urcat pe scena din Bucureşti în cadrul turneului de promovare a noului album. La Romexpo, fanii au putut asculta live piese precum „Volatile Times„, piesă ce dă titlul albumului, „Ghosts of Utopia„, „I salute you Christopher„, dar şi piese mai vechi precum „Tear Garden„, „President” şi „Spit it Out„.

În deschiderea concertului, britanicii de la Monarchy au surprins audienţa cu un sound synthpop electro şi o prezenţă scenică nonconformistă. Veniţi pentru prima oară în România, Monarchy au salutat şi felicitat publicul din Bucureşti. Reacţia explozivă a spectatorilor a dovedit că cei de la Monarchy şi-au cucerit fani în România.

Beck’s este o marcă solid asociată cu calitatea germană, pe de-o parte, şi cu spiritul tânăr şi nonconformist, cu distracţia şi dinamismul specific tinerilor, cu spiritul liber şi inovator, pe de altă parte. Din ce am putut simţi la concertul de sâmbătă, am convingerea că fanii au avut parte de un concert memorabil„, a declarat Tiberiu Mercurian, Director de Marketing al Bergenbier S.A., producătorul mărcii Beck’s.

Beck’s, marcă responsabilă
În pauzele dintre cele două concerte, pe ecranele montate la Romexpo au fost transmise consumatorilor mesaje referitoare la consumul responsabil de alcool.

Despre Beck’s şi Beck’sperience
Beck’s este una din mărcile premium din portofoliul BERGENBIER S.A. produsă în România. Beck’s se bucură de reputaţia de a fi berea germană de export nr. 1, cu prezenţă în peste 100 de ţări din întreaga lume. Beck’s este produsă în strictă concordanţă cu Legea Germană a Purităţii Berii (Reinheitsgebot) care garantează caractersticile distincte ale berii şi calitatea unui produs 100% natural, care nu acceptă niciun compromis. Pentru mai multe detalii despre Beck’s, vă rugăm să vizitaţi www.becks.ro.

Platforma de comunicare Beck’sperience a fost lansată în 2008 pentru a promova spiritul neconvenţioanl al mărcii Beck’s, iar acum se află la cea de-a opta ediţie. În cadrul evenimentelor purtând marca Beck’sperience au urcat pentru prima dată pe scenele Bucureştiului trupele Goldfrapp, Massive Attack, Codeine Velvet şi Noisettes şi a fost lansat în premieră conceptul de petrecere pe şine, prin seria evenimentelor Beck’sperience train. Cel mai recent eveniment Beck’sperience train s-a derulat în aprilie 2011, în Bucureşti, Timişoara şi Cluj, peste 1.200 de persoane trăind experienţa unică a unei petreceri într-un tren în mers.

Citeşte despre: , , , ,