Luni, 10 Mai 2010, Sala Mare a Teatrului Naţional din Bucureşti a fost locul de întâlnire al romaniticilor incurabili. Aici, trupa Direcţia 5 a susţinut primul din cele două concerte de lansare ale albumului „Romantic„.

Cel mai nou album al trupei conturează fără drept de apel stilul care timp de 19 ani a menţinut trupa Direcţia 5 în topuri. Cu un sound inconfundabil, o energie debordantă şi piese interpretate fără cusur, Direcţia 5 le-a demonstrat celor prezenţi în sală frumuseţea muzicii adevărate. Fără să facă compromisuri spre muzica comercială, noul album al trupei este inspirat din sunetele naturii, fiind înregistrat fără sintetizator.

Marian Ionescu, Cristi Enache, Nicu Damalan, Marius Keseri şi invitaţii lor au oferit spectatorilor prezenţi un show aşa cum doar ei ştiu să facă. Publicul a aplaudat cu foc fiecare piesă, fără să conteze că era vorba de o piesă extrem de cunoscută cum e “Cu nimeni nu te-aş înlocui” sau o piesă nouă ca “Telefon de la ea”.

Prezent pe scenă pe tot parcursul spectacolului, Toni Şeicărescu – solistul trupei în perioada 1992-1994 – a readus în mintea spectatorilor momentele de început ale trupei. Primit cu mult entuziasm de către public, Toni i-a răsplătit pe cei prezenţi cu interpretări superbe ale unor piese ca “Seducţia” şi “Povestea noastră” .

Solo-urile de chitară ale lui Nicu Damalan şi un Marian Ionescu într-o formă de zile mari au ridicat publicul în picioare. Iar prezenţele pe scenă a unui percuționist (Dani Ionescu) şi a unui trompetist (Sebastian) au făcut ca show-ul trupei să ţină spectatorii cu sufletul la gură. Fără îndoială unul dintre cei mai carismatici solişti din ţara noastra, Cristi Enache şi-a dovedit calităţile de showman “ajutându-l“ mai întâi pe Marius Keseri, la tobe, pe piesa “Stai…nu mă ocoli” şi mai apoi pe percuţionistul Dani Ionescu la o altă piesă.

Timp de o oră si jumătate, Direcţia 5 a încântat spectatorii cu 17 piese vechi şi noi. Însă publicul nu s-a mulţumit cu atât. Reveniţi pe scenă pentru bis au hotărât să lase publicul să aleagă piesele pe care vor să le asculte. După “discuţii aprinse”, publicul s-a hotărât asupra a 5 piese: ”Superstar”, ”In Di Anka”, ”Cu tine să zbor”, ”Eşti stilul meu” şi ”Luna mea din cer”.

La finalul spectacolului Marian Ionescu a mulţumit în numele colegilor săi, tuturor celor care i-au sprijinit, în special lui Șerban Huidu pentru încrederea pe care a avut-o în cel mai nou single al trupei „Caut altceva„. El şi-a încheiat discursul mulţumind publicului prezent pentru că le-a fost alături de-a lungul timpului: „Acesta este discul nostru, aceasta este muzica noastră, vă mulţumim din suflet că sunteţi aici!”.

19 ani de muzică, 19 discuri, 207 piese înregistrate, mii de concerte şi zeci de mii de fani, cam aşa poate fi descrisă trupa Direcţia 5 în cifre. Dar dincolo de vânzări, concerte şi interviuri Direcţia 5 va rămâne întotdeauna “trupa de suflet a muzicii româneşti” .

Vă recomandăm cu mare drag să mergeţi la cel de-al doilea spectacol de lansare al albumului “Romantic”, care va avea loc pe data de 24 Mai tot la Sala Mare a Teatrului Naţional din Bucureşti.

Cumpara bilet

Preţul unui bilet este în funcţie de categorie:
Categoria I: 100 lei
Categoria II: 70 lei.
Categoria III: 50 lei.

Iată piesele cântate de Direcţia 5 în cadrul concertului de pe 10 Mai: “Caut altceva” , “O fata ca ea”, “Ai un loc”, “Singura ce-o pot iubi”, “Telefon de la ea”, “Inima mea e topită de inima ta”,”În niciun caz”, “Primul meu sărut”, ”Povestea noastră”, “Seducția”, “Stai… nu mă ocoli”, “Spune ce vrei”, “De unde vine”, “Cineva”, “Am nevoie de tine”, “Cu nimeni nu te-aş înlocui”, “Pot să visez”, ”Superstar”, ”In Di Anka”, ”Cu tine să zbor”, ”Eşti stilul meu” şi ”Luna mea din cer”.

Vezi mai multe poze de la concert!