Spotify, cel mai popular serviciu de streaming muzical din lume, este disponibil începând de astăzi şi în România. Spotify oferă peste 35 de milioane de melodii din repertoriul românesc şi internațional şi are o comunitate globală ce numără peste 159 de milioane de membri, în 62 de ţări, din care peste 71 de millioane sunt abonaţi Spotify Premium.

În România, serviciul este disponibil atât în versiunea gratuită, susţinută prin conţinut publicitar, cât şi în versiune Premium, pe bază unui abonament lunar, în valoare de 4.99 euro pe lună. Spotify Premium poate fi testat gratuit pe o perioadă de 30 de zile.

Serivicul Spotify poate fi folosit atât prin intermediul site-ului oficial, cât şi cu ajutorul aplicaţiilor disponibile prin Google Play şi App Store, dar şi pentru utilizatorii de Microsoft Windows.

„Suntem extrem de entuziasmaţi să lansăm astăzi Spotify în România şi să oferim o experienţă muzicală revoluţionară. Graţie unei selecţii muzicale uriaşe, de peste 35 de milioane de melodii, recomandărilor atent personalizate şi celor mai bune playlist-uri alcătuite de experţi în domeniu sau utilizatori pasionaţi, Spotify face din descoperirea muzicii preferate o activitate mai simplă ca niciodată” spune Przemek Pluta, Markets Operations pentru Europa de Sud-Est în cadrul Spotify.

Spotify oferă posibilitatea de a căuta, descoperi, alcătui playlist-uri şi construi propria colecţie muzicală, dar şi de a distribui conţinutul preferat către prieteni.

Unul dintre principalele atuuri ale serviciului Spotify este personalizarea, ce permite fanilor să găsească muzica preferată în cel mai simplu mod, dar şi să descopere noi piese şi artişti, în baza preferinţelor şi a modului în care obişnuiesc să asculte muzică. Când un utilizator nou se alătură comunităţii Spotify, el este invitat într-un proces numit „Taste Onboarding”, ce ajută Spotify să înţeleagă mai bine muzica pe care acesta o apreciază.

Spotify a fost lansat oficial în România – Foto: comunicat de presă

Căutarea personalizată ce include opţiuni, precum: Daily Mix (o serie de playlist-uri ce îmbină melodiile preferate cu noutăţi ce ar putea fi pe gustul utilizatorului), Release Radar (un playlist format din melodii noi, în baza artiştilor cei mai ascultaţi) şi Discover Weekly (un playlist creat în funcţie de obiceiurile specifice utilizatorului, disponibil în curând).

Spotify mai oferă:

  • Playlist-uri dedicate unor genuri muzicale sau stări de spirit
  • Calitate excelentă a conţinutului audio – până la 320 kbit/s
  • Accesibilitate superioară prin Spotify Connect – folseşte Spotify pe boxe, TV sau în maşină
  • Integrare unică, ce permite distribuirea conţinutului prin Facebook sau Twitter, precum şi prin Messenger (in-app).
  • Clasamente muzicale globale. Clasamente locale vor fi disponibile în curând
  • Muzică disponibilă oricând: aplicaţia Spotify rulează atât pe dispozitive mobile, cât şi pe laptop, PC sau tabletă
  • Muzică disponibilă oriunde: Wi-Fi & boxe Bluetooth, TV, Google Chromecast şi PlayStation4® şi PlayStation3®, folosind aplicația Spotify ca telecomandă
  • Multitasking: melodiile pot fi ascultate de pe dispozitivele mobile, chiar şi atunci când aplicația rulează în background

La nivel global, Spotify a schimbat modul în care artiştii şi iubitorii muzicii interacţionează. Artiştii vor ca muzica lor să fie cunoscută, iar Spotify a reuşit să îi facă populari în rândul a milioane de oameni din întreaga lume. În plus, Spotify a adus peste 8 miliarde de euro industriei muzicale de la lansarea serviciului, în 2008.

În România mai sunt disponibile şi alte platforme de streaming, iar printre cele mai cunoscute sunt: Zonga, Deezer, Apple Music, Google Play Music şi Tidal.

Citeşte despre: ,