Home » Comunicate » Tuborg te vrea pe TV!
După Tuborg Green Nights şi Tuborg Green Fest, una dintre cele mai iubite mărci de bere premium din România lansează campania „Te vrem pe TV” pentru a desemna piesa de pe colana sonoră a celui mai nou spot Tuborg.
Campania este găzduită de portalul www.tuborgsound.ro, o platformă dedicată promovării şi susţinerii artiştilor romani, lansat în urmă cu câteva săptămâni. Trupele care vor să participe la competiţia „Te vrem pe TV” trebuie să îşi creeze cont pe site şi să upload-eze piesa propusă în contul lor. Alegerea piesei câştigătoare se va face pe baza numărului de voturi obţinute din partea publicului, aceştia din urmă având şansa să câştige unul dintre cele 100 de sixpack-uri de bere oferite de Tuborg.
Marele câştigător va fi desemnat de către un juriu format din reprezentanţi ai companiei URBB (Tuborg România), dintre primii 5 artişti care au totalizat cel mai mare număr de voturi. Trupa va beneficia de sprijinul Tuborg pentru realizarea unui videoclip, la care vor fi invitaţi să participe şi fanii trupei respective.
Spotul Tuborg care va include melodia câştigătoare va fi difuzat în perioada 19-30 octombrie 2010 pe cele mai importante posturi TV.
Competiţia se desfăşoară între 23 septembrie şi 13 octombrie 2010, aşa că mai aveţi suficient timp să vă înscrieţi piesele sau să vă susţineţi artiştii preferaţi pe www.tuborgsound.ro sau pe fan page-ul www.facebook.com/TuborgSound.
Până în acest moment în competiţie s-au înscris peste 40 de trupe. Printre acestea se numără: Byron, Urma, Grimus şi Kumm. Puteţi vedea aici lista completă a formaţiilor!
iConcert.ro le urează baftă tuturor concurenţilor şi spor la votat fanilor!
Opinia cititorilor noştri este importantă pentru noi, iConcert.ro încurajând publicarea comentariilor voastre. Pe site urmează să îşi găsească locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate într-un limbaj civilizat, fără atacuri la persoane / instituţii. Ne rezervăm dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum şi de a restricţiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.